Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΑΦΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΘΕΙΝ ΠΡΟΣ ΜΕ

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙΣ;

ΤΡΙΠΛΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ


Ποιος δεν το βλέπει ότι στην ελληνική κοινωνία έχουν ενσκήψει τρία μεγάλα κακά: Ο σατανισμός, η ανηθικότητα και η ετεροδιδασκαλία. Και τα τρία αυτά φαινόμενα εμφανίζουν τελευταία μεγάλη έξαρση. Είναι συμπτώματα και τα τρία της γενικότερης αποστασίας που δέρνει την εποχή μας. Υπήρχαν και παλιότερα, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και όχι τόσο προκλητικά. Τώρα έχουν αποθρασυνθεί και πυορρούν επικίνδυνα. Εχουν προσβάλλει όλους τους χώρους και τους κοινωνικούς ιστούς. Δεν άφησαν απέξω ούτε και την παιδική ηλικία και ψυχή. Δύο τρία στοιχεία μόνο αρκούν για να αποδείξουν «του λόγου το ασφαλές».
Στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πολλά παιδιά στα διαλείμματα, ή και τα απογεύματα, σε συνεστιάσεις γενεθλίων και εκδρομές, σε κέντρα διασκεδάσεως και σε σπίτια, επηρεασμένα από τις ταινίες και τα βιβλία με τον Χάρρυ Πόττερ, διαβάζουν διάφορα βιβλία δαιμονικά και επηρεάζει σατανικά το ένα το άλλο. Σαφώς το γεγονός αυτό δεν είναι στην έκταση που συμβαίνει στην Αμερική, αλλά τηρουμένων όμως των αναλογιών και αν σκεφτεί κάποιος ότι ζούμε στην Ορθόδοξη Ελλάδα, το σύμπτωμα αυτό είναι επιεικώς απαράδεκτο. Επίσης ρίχνει το ένα παιδί τα χαρτιά στο άλλο και εύκολα ασχολούνται μαθητές με την λεγόμενη «λευκή μαγεία», δηλαδή την υποτιθέμενη καλή, αν και καλή μαγεία δεν υπάρχει. Διαβάζουν διάφορα βιβλία με μαγικά, έχουν δεί όλα «Τον άρχοντα των Δακτυλιδιών», μελετούν τα Ωροσκόπια, κάποια επισκέπτονται, κυρίως μαθήτριες, κάπου κάπου χειρομάντεις και καφετζούδες. Οπωσδήποτε αρκετά είναι βαθειά επηρεασμένα από προλήψεις και δεισιδαιμονίες, έχουν κρεμασμένα πάνω τους φυλαχτά αμφιβόλου προελεύσεως και περιεχομένου, φορούν φανελάκια με δράκους και σύμβολα διάφορα, κρεμούν στα χέρια τους βραχιόλια και χαϊμαλιά και μιμούνται συχνά κινήσεις «τυχερές», πιστεύουν στα όνειρα, παίζουν τυχερά παιγνίδια, δέχονται τα αντιεκκλησιαστικά ξεματιάσματα των θειάδων τους και των γιαγιάδων τους με κρυφά και ακαταλαβίστικα λόγια κλπ, κλπ. Πολλά παιδιά συμμετέχουν κάθε χρόνο στα καρναβαλικά δρώμενα και στις πολεμικές τέχνες ανατολικοθιβετιανής προελεύσεως.
Το δεύτερο κακό είναι το θέμα της ανηθικότητας και αμαρτίας με την ειδική έννοια. Δυστυχώς τα νομοθετήματα των τελευταίων δεκαετιών σχετικά με την παιδεία και την εκπαίδευση άφησαν ακάλυπτα και απροστάτευτα τα παιδιά κι έφεραν σαν πικρό καρπό την είσοδο της αλητείας στα σχολεία. Η άναρχη ενδυματολογική συμπεριφορά των μαθητριών με την παράλληλη κατάργηση της σχολικής ενδυμασίας  και τα άτυπα καπνιστήρια των σχολικών κτηρίων, οι αφύλακτες τουαλέτες και τα προαύλια, τα μετά το μάθημα και οι πενθήμερες εκδρομές, έχουν πολλά τραγικά  να διηγηθούν. Ας αφήσουμε τα πάρτυς και τα φροντιστήρια, τα βίντεο και τις ακρογυαλιές. Τώρα τελευταία το Υπουργείο σκέφτεται, για να ολοκληρωθεί το κακό, να εισαγάγει και το μάθημα της γενετήσιας αγωγής αρχής γενομένης από το Δημοτικό. Στους εκπαιδευτικούς μάλιστα για επιμόρφωση εισάγουν τα Σεμινάρια της Γιόγκα δήθεν για καλύτερη απόδοση στο έργο  τους. Όλα δε αυτά αποβαίνουν σε βάρος της ηθικής πορείας των νέων μας, οι οποίοι από πολύ μικρή ηλικία γεύονται τον πικρό καρπό της αμαρτίας και των προγαμιαίων σχέσεων με ασύλληπτες συνέπειες. Καίγονται οι ψυχές τους και μέσω του διαδικτύου και των δορυφορικών τηλεοπτικών δεκτών τους μαθαίνουν τα πάντα και σπεύδουν να τα δοκιμάσουν και να τα διαδώσουν.
Δε βλέπουν οι κρατούντες και «γεγαυρωμένοι» ότι τα σπίτια και οι οικογένειες δεν μπορούν πλέον να ελέγξουν τα παιδιά τους και να τα γλυτώσουν από «τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια»; Δεν βλέπουν οι υπηρετούντες στις δυνάμεις φύλαξης και προστασίας ότι τα ίντερνετ καφέ βρίθουν από παιδιά προεφηβικής ηλικίας και ξημεροβραδιάζονται τα «Παρασκευοσαββατοκύριακα» εκεί σε αγνοία, αλλά με έξοδα των γονέων τους; Τι κάνουν γι΄αυτό; Χώρια τα κινητά, τα  μηνύματα και τα φέϊς μπούκς, πόσα νέα παιδιά έχουν μπλέξει κυριολεκτικά στα πλοκάμια τους! Μήπως δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι όλο και κατεβαίνει ο ηλικιακός πήχυς της μετοχής στις ουσιοεξαρτήσεις και στη σύμπυξη «σχέσεων», τις οποίες πολύ δύσκολα διαχειρίζονται οι έφηβοί μας; Ετσι όμως για ποια νεολαία σφριγηλή και γενναία μιλάμε, που μόλις τελειώσουν τα μαθήματα του σχολείου πολλά παιδιά δουλεύουν σε καφετέριες και μπαράκια «πλανώντα και πλανώμενα» νομίζοντας ότι κάνουν κάτι χωρίς όμως να προχωρεί τίποτε στη ζωή τους. «Ω γενεά άπιστος και διεστραμμένη» που δεν προστατεύεις τη νέα γενιά από το σαράκι της ανηθικότητος και της σαρκικής αμαρτίας.
Το τρίτο θλιβερό είναι η ετεροδιδασκαλία. Πάνε οι παλιοί καιροί όπου μέσα στις τάξεις των σχολείων άκουγες για Χριστό και Ελλάδα. Που και που σήμερα κάποιος ευσεβής δάσκαλος ή καθηγητής συνεπαίρνει τις νεανικές υπάρξεις με λόγια «μυστικά και φλογερά» και ανασταίνει την αποσταμένη ελπίδα. Σα μαύρα σύννεφα γεμάτα σκοτάδι κατακλύζουν αίθουσες και ψυχές ιδέες και θεωρίες παράξενες. Τα παιδιά τάχουν χαμένα, γιατί πρωτίστως τάχουν χαμένα στον προσανατολισμό της πίστεως τα ανώτερα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα. Μια Ακαδημία άφωνη, Πανεπιστήμια γεμάτα κομματισμό και τρομοκρατία, σεμινάρια με «γκουρού», καθηγητές πανεπιστημίου με μαρξιστικές απόψεις και δαρβινικές εισηγήσεις, εκπαιδευτές των εκπαιδευτικών μας με αθεϊα και αμοραλισμό, δωδεκαθεϊα και απιστία, δηλητηριάζουν ξεκινώντας από τον εαυτό τους όλη την κλίμακα της εκπαιδευτικής ιεραρχίας με το ευαγγέλιο του όφεως. Το κακό συμπληρώνει η σατανική τηλεόραση όπου φιλοξενούνται όλες οι απόψεις περί του «πώς δεί πιστεύειν και ζήν». Ερχονται, όσα έρχονται, παιδιά στο Κατηχητικό ή πιάνουν τον θεολόγο και αναμεταδίδουν όσα είδαν και άκουσαν γύρω από το πρόσωπο του Χριστού, για τα απόκρυφα ευαγγέλια, για τους αγίους και τους ήρωες, για το τι είναι καλό και κακό, νόμιμο και ηθικό και είναι «να τραβά κανείς τα μαλλιά του» για τις απόψεις που κυκλοφορούν. Γίνεται όντως φοβερό κακό! Οι γονείς μάλιστα μη έχοντες γνώση των θεμάτων αυτών δίνουν στα παιδιά τους όλες τις σαχλές και αντικρουόμενες με τη συνείδησή τους και μεταξύ τους απαντήσεις και μπερδεύουν ακόμη περισσότερο τα μυαλά των παιδιών τους. Πόσα θλιβερά σενάρια και ιστορίες ακούνε οι εξομολόγοι και τα εξομολογητήρια για μαθητές και μαθήτριες που καίγονται τα φτερά της ψυχής τους από τον λίβα της ανηθικότητας που έχει ενσκήψει σε κάθε πτυχή της κοινωνικής, αθλητικής, επιστημονικής, πολιτικής και θρησκευτικής ζωής. Ενίοτε έρχονται στο φως της δημοσιότητας και ακραία φαινόμενα που δύσκολα τα πιστεύει κάποιος κι όμως είναι σκληρή πραγματικότητα, την οποία πραγματικότητα προβάλλουν δημοσιογράφοι και τηλεπαρουσιαστές με αποκαλυπτικό ρεαλισμό.
Τι να πεί κανείς; Που βαδίζεις Ελληνική Νεολαία; Ποιος σε βάσκανε και πορεύεσαι στο γκρεμό; Και ποιος φταίει για το κατρακύλισμά σου; Τι πρέπει να γίνει για να σωθείς σύ και μαζί με σένα και η Πατρίδα;
Ο κλήρος πέφτει στους φύλακες και θεματοφύλακες των παραδόσεών μας, σ΄ αυτούς που τάχθηκαν να «φυλάσσουν Θερμοπύλες». Στη μεγάλη Μητέρα και Εθνοσώτειρα Εκκλησία και στους Ορθόδοξους Κληρικούς και Θεολόγους, αλλά και σε όσους άλλους μπορούν. Ολοι αυτοί ας αναλάβουν αγώνα εθνικής και εκκλησιαστικής επιβιώσεως, διότι χωρίς δυνατή νεολαία δεν έχει μέλλον ούτε η Πατρίδα ούτε η Εκκλησία ανθρωπίνως. Οι άνθρωποι λοιπόν του Θεού και η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία καλούνται να εξαγγείλουν το φως και το λόγο του Θεού στην αποστατημένη γενεά μας. Να εξαγγείλει «τα θαυμάσια Αυτού» και τα δικαιώματά Του στην κοινωνία της ελληνικής Πατρίδος. Αυτό είναι το πρώτιστο έργο σήμερα. Ο λόγος του Θεού και οι μυστικές προσευχές των αγίων και της Παναγίας μας. Όλα αυτά μαζί με τη μοναδική Μεσιτεία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού θα φέρουν το γλυκό αποτέλεσμα της αναστροφής της κούρσας του θανάτου και θα σώσουν τα νιάτα.
ΠΗΓΗ:http://sites.google.com/site/xrestia/Home/pou-badizeis-  
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ:
 http://vatopaidi.files.wordpress.com/2009/03/road2520to2520emmaus1.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου